Het coronavirus legt onze sportieve werking even stil, maar ondertussen zijn we al met heel wat mensen volop bezig het nieuwe seizoen voor te bereiden.

We bouwen onze sportieve werking steeds verder uit. We willen kwaliteit bieden, in sportieve ontwikkeling, infrastructuur en in omkadering, dit voor onze ondertussen meer dan 400 leden en hun familie.

Daarvoor hebben we sponsors nodig.  We hebben al een shirtsponsor, ook andere sponsors hebben al toegezegd.

We beseffen dat dit op dit moment geen evidente vraag is, maar we durven volop vooruit kijken en mikken op een enthousiaste start voor het nieuwe seizoen vanaf augustus 2020…

Ben je zelf een mogelijke sponsor? Of heb je familie die in aanmerking komt? Of vrienden? Of buren? Of wil je op een andere manier een steentje bijdragen?

Het formulier met de sponsormogelijkheden vind je hier

We kunnen voorlopig moeilijk ‘fysiek’ langskomen om dit verder uit te leggen, maar we kunnen bellen als u dat wil.

We hopen dat jullie financiële hulp overwegen om onze goeie werking verder te zetten, uit te breiden en te optimaliseren.

Voor alle vragen/voorstellen/toezeggingen/…mail naar sponsoring@hockeyclubroeselare.be

Bedankt voor jullie medewerking en steun.

Samen zijn we sterk, samen komen we er wel doorheen.

Klik op deze link voor de mogelijkheden: Sponsorformules 2020-2023 pdf

In naam van het bestuur