• Ranger for life
  • U5 Mini Rangers (2020)
  • U8 van 1 training naar 2 trainingen per week
  • G-kids & prikkelarme trainingen onderbouw (lager onderwijs U9-U12): 1 training per week op dinsdag van 18u tot 19u.
  • Onderbouw - Bovenbouw & +35 volwassenen: keuze tussen twee formules
  • Competitie onderbouw & bovenbouw & +35 competitie: minstens 80% beschikbaarheid voor wedstrijden
  • Recrea onderbouw & bovenbouw
  • Recrea Ladies +35: 2 trainingen per week en geen wedstrijd
  • Keepers onderbouw (OB) en bovenbouw (BB)
  • Hockey performance
  • Ander tarief voor kotstudenten en internaat

• RANGER FOR LIFE

Wie zich inschrijft, blijft ingeschreven tot hij zich uitschrijft: Indien een speler/lid zich wenst uit te schrijven, dan moet dit voor 1 mei van elk jaar per e-mail worden gemeld aan admin@hockeyclubroeselare.be én sportief@hockeyclubroeselare.be.

Je ontvangt een bevestiging van je uitschrijving per mail.

Een mondelinge of schriftelijke melding aan de coach, manager, trainer of .... volstaat niet om op correcte wijze te worden uitgeschreven.

Uitschrijvingen die na 1 mei worden gemeld, gaan gepaard met een administratieve kost.

Het is belangrijk voor de club om op tijd de ploegsamenstellingen te kunnen maken en de ploegen in te schrijven voor de competities.

Na deze datum blijven de kosten voor het lidgeld aan de VHL en de KBHB immers verschuldigd.

• U5 MINI RANGERS: motorisch spelen & bewegen (tweede kleuterklas, geboortejaar 2020)
  • U8 van 1 training naar 2 trainingen per week

• U5 en U6 (kleuters): 1 training zonder competitie
  • U7 competitie: 1 training + 1 wedstrijd
  • U8 competitie: 2 trainingen + 1 wedstrijd
  • U9/U10 competitie: 2 trainingen + 1 wedstrijd
  • U11/U12 competitie: 3 trainingen + 1 wedstrijd
  • U14/U16/U19 competitie: 3 trainingen + 1 wedstrijd

• Onderbouw - Bovenbouw & +35 volwassenen: keuze tussen twee formules
    • Competitie
    • Recrea (=enkel training zonder wedstrijd)
  • Competitie onderbouw & bovenbouw & +35 competitie:
    • X aantal trainingen + 1 wedstrijd per week
    • we verwachten 80% beschikbaarheid voor wedstrijden

• Nieuwe leden in de onderbouw die voor competitie kiezen spelen de competitiewedstrijden niet meteen mee (met uitzondering van tekorten bij bepaalde ploegen, de club bepaalt wanneer de speler klaar is voor competitie)

• Recrea onderbouw & bovenbouw: 1 training per week + mixed leeftijdscategorieën + mixed geslacht + geen wedstrijd
  • Recrea Ladies +35: 2 trainingen per week en geen wedstrijd
  • Keepers onderbouw (OB) en bovenbouw (BB):
    • trainingen van professionele keepers
    • extra training bovenop reguliere teamtrainingen zowel voor onderbouw al bovenbouw
    • volgens leeftijdscategorieën
    • groepjes van max 3 tot 4 keepers
  • HOCKEY PERFORMANCE: masterclasses hockey voor bovenbouw, op initiatief van de trainer - later meer info (1 op de 2 weken)
  • Ander tarief voor kotstudenten en internaat: 1 training en de wedstrijd

• DUIDING hockey seizoen (periodes)
    • Eind augustus: kampen
    • Begin september tot en met november: trainingen en competitie eerste seizoenshelft
    • December tot en met januari: winterstop (sommige teams nemen deel aan het indoorseizoen)
    • Van februari tot en met mei: trainingen en competitie tweede seizoenshelft
    • De exacte data komen online.